Garanties

Garanties

Alle onze producten genieten garantie. De duur van de garantieperiode is afhankelijk van het product.
Voor ramen geldt een garantie van 5 jaar. Voor deuren is de garantieperiode 2 jaar.

De garantieperiode gaat in vanaf het dag van aankoop. Aanvullende voorwaarden om van de garantie te kunnen genieten zijn:

  • een juiste montage van de producten
  • een juist gebruik (d.w.z. volgens de reinigings- en onderhoudsvoorschriften van Zenit).

 

Onze garantie omvat:

  • duurzaamheid en bestendigheid van de profielen
  • constructieve verbindingen
  • de juiste werking van de kozijnen en het behoud van hun functie
  • juiste dichtheid van de dubbele beglazing
  • het behoud van de fabriekskleuren

Valt niet onder onze garantie:

  • het afregelen van de kozijnen
  • het onderhoud van de ramen
  • vocht/condens op buiten- en binnenbeglazing
  • glasschade ontstaan tijdens het gebruik
  • irrelevante gebreken die van geen invloed zijn op de goede werking van de ramen

Herstellingen

Herstellingen in het kader van de garantie worden door onze geautoriseerde technische dienst uitgevoerd binnen een termijn van 30 dagen na aanvaarding van de klacht. In afspraak met de klant kan deze termijn aangepast worden. Voordat de technische dienst bij u aankomt dient u alle aanvullende elementen (zoals jaloezieën of rolluiken) die niet met het raam geleverd werden te demonteren.

 

Klachten en opvolging

In onderstaande documenten vindt u meer info over de formulering van uw eventuele klachten.

Schuiven naar boven